Autor Wiadomość
Mediv
PostWysłany: Sob 9:37, 17 Lis 2007    Temat postu:

Z tego co wiem, w patchach pojawił się tylko jeden czar - Sublimacja - i należy on właśnie do sfery Wody. Jak dla mnie to czar doskonały w pierwszej fazie gry, kiedy się jeszcze nie ma potężniejszych zaklęć. Nie dość, że ma mały koszt, powoduje średnie obrażenie (duże istotom podatnym na zimno), to jeszcze może zamrozić cel. Dodanie tego czaru to dobre posunięcie, bo wcześniej w Wodzie słabszym czarem bitewnym było tylko parowanie.
Rankin
PostWysłany: Czw 14:59, 15 Lis 2007    Temat postu:

Ja preferuję sferę Wody (Tarcza statyczna, węgorz, tancerz, leczenie), chociaż zazwyczaj gram na konfiguracji 4xWoda, 2xPowietrze, a to dla przyspieszenia i paru innych powietrznych zaklęć. "Czystą" wodę biorę dla perfidii Potęgi Magii.
Mediv
PostWysłany: Śro 14:00, 14 Lis 2007    Temat postu: Magia

Zakładam ten temat, żeby nieco rozkręcić nasze forum. Możemy tu dyskutować oczywiście o magii. Jaka konfiguracja sfer jest dla was najlepsza?
Ja sam nie jestem zdecydowany i często zmieniam sfery. Trzymam się tylko dwóch zasad - zawsze muszę mieć w jakiejś sferze dwa lub trzy "znaczniki" (nie wiem jak to się normalnie nazywa) i nigdy nie mogę mieć więcej jak dwóch sfer. Dlaczego? Im mniej "znaczników" dla danej sfery, tym mniej potężniejszych czarów (czyt. mniejsza szansa na konkretny, potężny czar, np. Wiosenne Deszcze w sferze wody).

Powered by phpBB © 2001 phpBB Group