Forum www.ageofwonders.fora.pl Strona Główna www.ageofwonders.fora.pl
Forum o serii Age of Wonders
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Magia

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.ageofwonders.fora.pl Strona Główna -> Age of Wonders: Magia Cienia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mediv
Czarodziciel



Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 14:00, 14 Lis 2007    Temat postu: Magia

Zakładam ten temat, żeby nieco rozkręcić nasze forum. Możemy tu dyskutować oczywiście o magii. Jaka konfiguracja sfer jest dla was najlepsza?
Ja sam nie jestem zdecydowany i często zmieniam sfery. Trzymam się tylko dwóch zasad - zawsze muszę mieć w jakiejś sferze dwa lub trzy "znaczniki" (nie wiem jak to się normalnie nazywa) i nigdy nie mogę mieć więcej jak dwóch sfer. Dlaczego? Im mniej "znaczników" dla danej sfery, tym mniej potężniejszych czarów (czyt. mniejsza szansa na konkretny, potężny czar, np. Wiosenne Deszcze w sferze wody).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rankin
Sprzątacz



Dołączył: 14 Lis 2007
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: NyLeve

PostWysłany: Czw 14:59, 15 Lis 2007    Temat postu:

Ja preferuję sferę Wody (Tarcza statyczna, węgorz, tancerz, leczenie), chociaż zazwyczaj gram na konfiguracji 4xWoda, 2xPowietrze, a to dla przyspieszenia i paru innych powietrznych zaklęć. "Czystą" wodę biorę dla perfidii Potęgi Magii.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mediv
Czarodziciel



Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 9:37, 17 Lis 2007    Temat postu:

Z tego co wiem, w patchach pojawił się tylko jeden czar - Sublimacja - i należy on właśnie do sfery Wody. Jak dla mnie to czar doskonały w pierwszej fazie gry, kiedy się jeszcze nie ma potężniejszych zaklęć. Nie dość, że ma mały koszt, powoduje średnie obrażenie (duże istotom podatnym na zimno), to jeszcze może zamrozić cel. Dodanie tego czaru to dobre posunięcie, bo wcześniej w Wodzie słabszym czarem bitewnym było tylko parowanie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.ageofwonders.fora.pl Strona Główna -> Age of Wonders: Magia Cienia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin