Forum www.ageofwonders.fora.pl Strona Główna www.ageofwonders.fora.pl
Forum o serii Age of Wonders
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nowa polska modyfikacja :)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.ageofwonders.fora.pl Strona Główna -> Mody do Magii Cienia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Roderick
Sprzątacz



Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 12:29, 13 Sie 2012    Temat postu:

Miodnie się to wszystko prezentuje. Smaka narobiłeś Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szeptun
Sprzątacz



Dołączył: 07 Sie 2011
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 20:07, 17 Sie 2012    Temat postu:

Znów pozwolę sobie, zacytować pewnego Wink mistrza: "cały czas do przodu"

Najnowsza wersja mini mapy z miastami --->

uwagi:

- dla ewentualnej ścisłości: miasta szare, to miasta ras niegrywalnych, kolorowe, to oczywiście miasta ras grywalnych.
Te pięć miast, które są zaznaczone kolorami, ale położone są z dala od innych takiego samego koloru to pięć starożytnych twierdz które będę bardzo istotne dla całej rozgrywki.

- kilka miast może jeszcze zmienić nieznacznie swoje położenie (raczej tylko miasta Mutantów na północno-zachodnim krańcu kontynentu centralnego)

- nie widać miast podziemnych ( to dodatkowe kilkanaście miast, należących do pięciu ras: krasnoludów, goblinów, mutantów, demonów i zapomnianych.) (podziemia są jeszcze w trakcie tworzenia, jednak jest to o wiele mniej pracy, ponieważ, w naszym modzie w podziemiach będą głównie, tylko: kraina demonów, parę miast takich ras jak krasnoludy czy gobliny, kopalnie i sieć korytarzy z potworami i skarbami - a nie tak jak u innych, którzy wykorzystują podziemia jako dodatkowe normalne tereny)

-być może jeszcze zmianie ulegnie położenie, kształt, oraz ilość wysp na morzu południowym, pozostałe tereny raczej się już nie zmienią... Smile no... może jeszcze południowo-wschodni kraniec mapy, to jedyne miejsce z którego nie jestem do końca zadowolony Smile

--->

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Roderick
Sprzątacz



Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 17:11, 03 Paź 2012    Temat postu:

Hej Smile Czy są jakieś nowe wieści w sprawie tego projektu? Wieczory coraz dłuższe, czasem pograłby w cośSmile

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Roderick dnia Śro 17:12, 03 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szeptun
Sprzątacz



Dołączył: 07 Sie 2011
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:56, 03 Paź 2012    Temat postu:

Cisza przed burzą Smile

-----
dodane 10.X.2012 /

"spotkanie towarzyskie" Orków i Krasnoludów na słynnym moście "przyjaźni" pomiędzy tymi dwiema rasami Smile (obiema rasami steruje AI) --->
[link widoczny dla zalogowanych]

Testy wypadają bardzo dobrze i bez większych zakłóceń zbliżamy się do premiery Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Szeptun dnia Śro 10:06, 10 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szeptun
Sprzątacz



Dołączył: 07 Sie 2011
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:44, 16 Paź 2012    Temat postu:

-----
16.X.2012

"Wielka mała mapa" w całości z lotu ptaka:

[link widoczny dla zalogowanych]

Pozostało Nam jeszcze doszlifować wydarzenia na mapie, żeby gra zapewniała więcej atrakcji niż klasyczne "zdobądź i podbij", czy jak to się nazywa Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Roderick
Sprzątacz



Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 20:56, 19 Paź 2012    Temat postu:

Pewnie - dobra fabuła znacznie podnosi uroki krajobrazu Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szeptun
Sprzątacz



Dołączył: 07 Sie 2011
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 19:36, 20 Paź 2012    Temat postu:

Jakby to napisać, żeby było krótko Smile

Może tak:
Chcę poświęcić czas na tworzenie nowej gry, całkowicie i od początku własnej Smile
W związku z tym przyśpieszamy premierę modyfikacji do "Age of Wonders: Shadow Magic".

Wynikają z tego głównie dwie rzeczy, zła i dobra.

zła - to taka, że modyfikacja, ani tworzona specjalnie dla niej mapa, nie są dopracowane w takim stopniu jak zamierzaliśmy. Oczywiście są grywalne i być może parę rzeczy jeszcze poprawimy.

dobra - to ta, że wyznaczona data premiery to 27.X. 2012, czyli za tydzień.
Przez ten ostatni tydzień, poprawimy jeszcze, co damy radę zdążyć.

Dziękuję i pozdrawiam Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Roderick
Sprzątacz



Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:22, 21 Paź 2012    Temat postu:

Czyli wiadomo Smile Proszę wybaczyć mi tą niecierpliwość ale ja naprawdę kibicuje i czekam Smile

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Roderick dnia Nie 18:23, 21 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szeptun
Sprzątacz



Dołączył: 07 Sie 2011
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:32, 21 Paź 2012    Temat postu:

Niestety nie spodziewaj się fabuły ani tym podobnych rzeczy.
Bez względu na to jakie mieliśmy zamiary względem takich atrakcji w naszej wersji gry - z różnych powodów nie ma ich.

Nasza modyfikacja charakteryzuje się głównie:
- nowymi oraz zmienionymi jednostkami, a także innym potraktowaniem ich przydatności w boju itd...
- nowym systemem poruszania się, co znacznie wpływa na całość strategiczno-taktycznych poczynań.
- nową skalą jednostek, co przekłada się na bardziej klimatyczne wrażenia wizualne
- nowym podziałem na szkoły magii
- nowym systemem "cech charakteru Wizardów"
- i paru innych rzeczach

Natomiast nasza mapa różni się od innych głównie:
- wyglądem, co wynika zarówno z przebudowanego przez Nas systemu obiektów jak i z innej wizji tworzenia map.
- odmiennymi mniej lub bardziej taktycznymi celami podczas rozgrywki ( to nie zostało w pełni osiągnięte, ale i tak czuje się różnice)


Dziś zagrałem kilkugodzinną partię, Orkami.
I stwierdziłem że przez te kilka dni dodam jeszcze wydarzenia które będą generowały niezależne armie na naszych rodzinnych terenach, to najprostszy sposób aby osiągnąć jeden z naszych celów który dość dobitnie opisują te słowa:
"w miejscach gdzie już się coś wydarzyło, chcemy, aby były szanse na zaistnienie nowych wydarzeń, zarówno tych inicjowanych przez graczy, jak i takich na których zaistnienie nie ma wpływu żaden gracz"

Osobiście, dla mnie, rozgrywka już teraz, jak na klasyczną strategię, prezentuje się bardzo fajnie.

Co będzie dalej ? Porzucimy projekt ? Czy może jeszcze coś poprawimy lub dodamy po premierze ?
Nie wiem... wszystko jest możliwe. Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Szeptun dnia Nie 20:36, 21 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szeptun
Sprzątacz



Dołączył: 07 Sie 2011
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 17:04, 30 Paź 2012    Temat postu:

Gotowe... Smile

Z powodu problemów z uploadem pliku na serwery Heaven Games, uruchomiliśmy tymczasowo awaryjne źródło pobierania naszego moda wraz z mapą Smile

--->
[link widoczny dla zalogowanych]

***


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Szeptun dnia Śro 19:59, 31 Paź 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Roderick
Sprzątacz



Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 13:41, 05 Lis 2012    Temat postu:

Super Smile Już sciągnąłem. Z tego co pisało to muszę jeszcze mp evolution sciągnąć?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Roderick
Sprzątacz



Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:55, 14 Lis 2012    Temat postu:

Reaktywuje temat:

Zagrałem i moim zdaniem mod jest niesamowity, plansza dopracowana, gra się bardzo fajnie.

Moje spostrzeżenia są takie:

1)Komputer za szybko eliminuje innych graczy(poprzez notoryczne pojawianie się silnych drużyn niezależnych - muszę ich wspomagać bo inaczej gra się kończy po 200-300 rundach, a gram na poziomie imperatora)

2) Na poziomach niższych nawet nie dochodzę do innych graczy.

3) Optymalnym wyjściem jest ufortyfikowanie zamku wyjściowego i wypracowanie supersilnej drużyny - wtedy można eksplorować całą plansze. W przeciwnym wypadku trzeba trzymać silne garnizony w podbitych zamkach ze względu na pojawianie się mocnych drużyn "niezależnych"

Podsumowując: Jest bardzo dobrze, tylko za szybko padają komputerowi gracze. Jak wygląda przyszłość moda?

Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szeptun
Sprzątacz



Dołączył: 07 Sie 2011
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 18:32, 16 Lis 2012    Temat postu:

@
Roderick
(jeśli masz jeszcze jakieś przemyślenia, pytania lub pomysły i chciałbyś się nimi podzielić, to śmiało pisz Smile )

odpowiadam:

1) - Nasza mapa charakteryzuje się między innymi tym że zawiera w sobie eventy generujące odziały niezależnych "bandytów" w różnych punktach "zapalnych" świata. Powoduje to że przez całą grę trzeba uważać i pilnie strzec terenu, wystawiać garnizony i zwiadowców.
Nie wiem w którą wersję mapy grałeś - w wersji 0.7.0.0 - eventy rzeczywiście generowały zbyt dużo "bandytów" na terenach graczy AI
W tej chwili aktualna wersja mapy - 0.7.0.253 - poprawia to, bandytów jest mniej - sam moduł generowania owych "bandytów" jest dopiero w fazie testów - ale już teraz według mnie działa super Smile

2) - wybór poziomu graczy AI jest na naszej mapie bardzo istotny, im wyższy, tym potężniejsze posiłki dostaje gracz AI i tym większe szanse ma aby przetrwać - osobiście gram tylko z graczami AI na poziomie Imperatora - ale można sobie kombinować z ustawieniami Smile

3) - To też był nasz zamiar, My - twórcy moda - jako gracze, nie lubimy kiedy na podbitych terenach wokół stolicy i dalej - nic się później już nie dzieje, dlatego dążymy do uzyskania takich efektów żeby zawsze i wszędzie coś mogło się wydarzyć.
W wyniku czego, najlepiej w każdym ważnym miejscu trzymać garnizon albo przynajmniej zwiadowcę, który "zawiadomi" pobliski garnizon o niebezpieczeństwie.

Co do przyszłości moda - jest to sprawa otwarta, nie wiadomo jak to się potoczy.
W tej chwili pracujemy nad patchem - powinien ukazać się niedługo - który poprawia parę rzeczy, takich jak błędy animacji, poprawki w umiejętnościach i parę innych.

dziękuję Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Szeptun dnia Pią 20:55, 16 Lis 2012, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Roderick
Sprzątacz



Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:21, 21 Lis 2012    Temat postu:

Daj majla albo coś w tym rodzaju;)


Mam mapę vs.0.7.0.253. Mnie osobiście te niezależne "dżedaje" nie przeszkadzają - tylko szybko przejmują/niszczą np. budynki dochodowe
graczy sprzymierzonych co owocuje ich szybkim przeniesieniem sie w otchłań jako że naprodukują jednostek wysokopoziomowych które ich potem atakują.

ad2- Próbowałem na niższych ale to masakra Wink

ad3- No i tu jest pole do popisu: np. spenetrowanie określonej krypty - event
zdobycie jakiejś strażnicy - event, zdobycie miasta - event. Trochę znam edytor, sam się bawiłem.

Nie myślicie o zrobieniu jakiejś kampanii? Wiem że jest z tym sporo roboty ale jakby co to chętnie pomogę Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szeptun
Sprzątacz



Dołączył: 07 Sie 2011
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:25, 26 Lis 2012    Temat postu:

@
Roderick

Jeśli chcesz pogadać, to mój numer GG ---> 19696770


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.ageofwonders.fora.pl Strona Główna -> Mody do Magii Cienia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

Skocz do:  

Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin