Forum www.ageofwonders.fora.pl Strona Główna www.ageofwonders.fora.pl
Forum o serii Age of Wonders
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nowa polska modyfikacja :)
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.ageofwonders.fora.pl Strona Główna -> Mody do Magii Cienia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szeptun
Sprzątacz



Dołączył: 07 Sie 2011
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 1:02, 02 Lis 2011    Temat postu: Nowa polska modyfikacja :)

Choć na forum wieje wiatr jak w pustych basztach spalonej wieży, nic nie stoi na przeszkodzie aby przestrzegać regulaminu, dlatego założyłem nowy wątek (tamten w którym dotychczas pisałem dotyczył innego tematu)
Tak czy siak...


Jakiś paparazzi uwiecznił dość nietypową sytuację, tajemnicze spotkanie towarzyskie pomiędzy Lizardami i Demonami... nikt nie wie ani nawet nie podejrzewa co było powodem owego spotkania Wink pewne podejrzenia budzi też miejsce owej schadzki, pokryte śniegiem równiny... hmm... Smile

[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam Smile

P.S.
W chwili obecnej trwają intensywne prace nad innowacyjnym podziałem na nowe szkoły magii Smile Nadmienię iż przedstawieni na zdjęciu Lizardzi preferują magię Natury... natomiast Demony lubują się w magii Iluzji i manipulacji Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Roderick
Sprzątacz



Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 14:23, 20 Lis 2011    Temat postu:

Mam nadzieję że po polsku też wersja będzie Smile
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szeptun
Sprzątacz



Dołączył: 07 Sie 2011
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 19:57, 04 Gru 2011    Temat postu:

Modyfikacja będzie dostępna w dwóch wersjach językowych:
- po angielsku
- po polsku

W chwili obecnej wychodzimy na ostatnią prostą przed otwartymi beta testami, mam cichą nadzieję że być może zdążymy przed Gwiazdką.

Pozdrawiam i wracam do pracy. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Roderick
Sprzątacz



Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 21:10, 31 Gru 2011    Temat postu:

Mam pytanie przed Nowym ROKIEM.(fajnie wyszłoWink)
Będzie coś z TEGO? Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Roderick dnia Sob 21:11, 31 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szeptun
Sprzątacz



Dołączył: 07 Sie 2011
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 1:18, 02 Sty 2012    Temat postu:

Witam...

Zła wiadomość jest taka, że prace przedłużyły się Sad

Dobra wiadomość to ta że jesteśmy coraz bardziej zadowoleni z tego co tworzymy Smile

Nie będę obiecywał terminu, ale to już niedługo Smile

A to prezentacja nowej skali animacji Smile
---> [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Szeptun dnia Pon 1:18, 02 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Roderick
Sprzątacz



Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 13:13, 02 Mar 2012    Temat postu:

Super Smile Jak ma być tak jak na screenach to warto poczekać Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ważka
Sprzątacz



Dołączył: 10 Kwi 2012
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 14:59, 10 Kwi 2012    Temat postu:

Mod moim zdanie jest całkiem niezły. Nie mogę się doczekać premiery.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Roderick
Sprzątacz



Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 15:30, 10 Kwi 2012    Temat postu:

Szeptun, dawaj, dawaj Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szeptun
Sprzątacz



Dołączył: 07 Sie 2011
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:00, 19 Kwi 2012    Temat postu:

Modyfikacja jest tak jakby zrobiona. Smile
Problem polega na tym że zmiany w stosunku do oryginalnej wersji gry są tak duże, że modyfikacja utraciła kompatybilność z zasobami gry. W związku z tym, żadna z istniejących map do gry Age of Wonders, zarówno oryginalna czy tworzona przez graczy, nie jest zgodna z naszą modyfikacją.

Mamy kilka map przerobionych, na potrzeby testów, jednak w dalszym ciągu nie posiadamy żadnej mapy zrobionej specjalnie dla naszej Modyfikacji. A tylko taka mapa może oddać potencjał naszej pracy który ewentualnie skrywa się w zasobach.

Mały podgląd krasnoludzkiego miasta, na drodze widać elitarną niedźwiedzią jazdę Krasnoludów --->
[link widoczny dla zalogowanych]

P.S.
Jestem w trakcie tworzenia mapy o rozmiarach 256x256 ... być może uda mi się ją dokończyć.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Szeptun dnia Czw 19:02, 19 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Roderick
Sprzątacz



Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 10:48, 23 Kwi 2012    Temat postu:

Hmm, do mapek przydałby się jakiś konwerter. Rolling Eyes

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szeptun
Sprzątacz



Dołączył: 07 Sie 2011
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 10:43, 24 Kwi 2012    Temat postu:

Chodzi o to że...

W grze Age of Wonders, jest edytor, który zawiera w sobie opcje konwersji mapy do innych zasobów. Ale nigdy nie będzie to konwersja w 100% dobra.

W przypadku naszej modyfikacji, taki sposób konwertowania map w ogóle nie zdaje egzaminu, z kilku powodów, wymienię najważniejsze:

- inne i inaczej umieszczone w zasobach jednostki, co powoduje że na mapie pojawiają się zupełnie inne jednostki (np statek na pustyni, albo jednostki nieumarłych jako garnizon miasta Archontów)

- im bardziej twórca mapy przyłożył się do robienia danej mapy, tym więcej zawiera ona w sobie różnych szczegółów i smaczków które odpowiadają za grywalność, balans czy tez charakter mapy i tym bardziej taka mapa jest fajniejsza. A im bardziej jest taka fajniejsza, tym trudniej ją przekonwertować do jakichkolwiek innych zasobów, a co dopiero do tak niezgodnych, jak nasze.

- i trzecia sprawa, to rozwinięcie drugiej: w edytorze do gry Age of Wonders znajduję się potężne narzędzie służące do tworzenia i edytowania zdarzeń na mapie przygody, są one na tyle skomplikowane i dają tak dużo możliwości że czasem diametralnie zmieniają rozgrywkę i muszą doskonale być wyważone i dopasowane do konkretnych zasobów gry (podobno tylko kilka osób na świecie zna się na porządnym tworzeniu zdarzeń w edytorze do Age of Wonders)

Zresztą, jakakolwiek rzecz, aby była dobra, musi być ręcznie wykonana na specjalne zamówienie, jakakolwiek forma konwersji, choćby nie wiem jak doskonała, nigdy nie dorówna "ręcznej robocie" Smile


kilka "skrinów" :

Wojownik wychodzący z podziemi ( widać nową skalę animacji, która lepiej oddaje klimat gry) --->

[link widoczny dla zalogowanych]

Zdjęcie rodzinne rasy Archontów "cyknięte" w warunkach laboratoryjnych --->

[link widoczny dla zalogowanych]

Bitwa... walka o miasto... obrońcy to głównie jednostki rasy Mutantów, plus dwóch "ludzkich" bohaterów... natomiast atakujący to oddział złożony z Centaurów i paru innych stworów pod dowództwem rudobrodego bohatera Krasnoludów. (walka zakończyła się zdecydowanym zwycięstwem atakujących. --->

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Roderick
Sprzątacz



Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 10:25, 26 Kwi 2012    Temat postu:

No fakt, kiedyś przerzucałem kampanie gł. z AOW do AOWSM. Sciągnąłem specjalny konwerter z Heaven który konwertował w ogólnym zarysie, resztę trzeba było szlifować samemu - no to tak jest jak mówisz, tyle że trochę czasu się oszczędzało.

Ale jak stworzycie do tego jeszcze całkowicie nową kampanię to super Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szeptun
Sprzątacz



Dołączył: 07 Sie 2011
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 14:32, 27 Lip 2012    Temat postu:

Witam Smile

Modyfikacja jest zrobiona, trwają zamknięte testy, dla najbliższych. W Tej chwili na ukończeniu jest epicka mapa tworzona specjalnie na potrzeby naszej modyfikacji... dość spora - ponad 61 tysięcy pól Smile

mini mapa --->

[link widoczny dla zalogowanych]

oraz 4 satelitarne ujęcia (z oddalania) na krainy (wersja czysta, bez budynków i miast, sama geografia) ----->

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Roderick
Sprzątacz



Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:30, 08 Sie 2012    Temat postu:

Super Very Happy Czyli że już na dniach będzie można się bawić Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szeptun
Sprzątacz



Dołączył: 07 Sie 2011
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 18:48, 11 Sie 2012    Temat postu:

Na mapie zostały już umieszczone miasta.
Kilka nowych rzutów okiem:

Pogranicze "orkowsko-krasnoludowe" --->

[link widoczny dla zalogowanych]

Część krainy Mrocznych Elfów --->

[link widoczny dla zalogowanych]

Północno-zachodnie, położone nad morzem, skaliste tereny Azraków --->

[link widoczny dla zalogowanych]

Północno-wschodnie wybrzeże Amazonek, za morzem widać fragment kontynentu centralnego, a konkretnie, farmy Archontów, to właśnie stamtąd przyjdzie zagrożenie --->

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.ageofwonders.fora.pl Strona Główna -> Mody do Magii Cienia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

Skocz do:  

Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin